O, du ljuvliga vinter snart är du här...

Tänk att vakna upp en ljuvlig snörik ny morgon,
och få känna den där närheten av en massiv hjärtinfarkt...     
 
...den gamla lyktan av årsmodell -70 fick sig en ny vinterlook
den här underbara vita morgonen...             
 
Men så kom räddningen, i sonen Andreas gestalt...      
 
...bort, bort sommaren är alltför kort...        
 
...om ni nu gick på det där att jag gillar vintern...så hade ni FEL...    
 

...vår och sommar är min tid. Icke en årstid där skidor är på ständig glid.
När solen står högt på en himmel så blå, sitter jag i skuggan
med min kaffekopp och njuter, så det så... 
 
Vinterfotograf: Roger Lindqvist den 2 februari 2010.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Hehe, njaaa, inte riktigt än tack :P

2014-09-23 @ 18:03:31
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0