FI & Alla feminister, här har ni nåt som brådskar!

Många muslimska kvinnor vill, men får
inte bada pga sin religiösa tro. Många
vill, men får inte när männen säger ifrån.   
 
UPP TILL KAMP, FI OCH ALLA FEMINISTER! I stället för att spotta på oss vita heterosexuella män, och förfölja oss, gör nån nytta i stället för era medsystrar. Det finns många muslimska kvinnor som lever under förtryck. Många av dem har öppet trätt fram och berättat fasansfulla historier: "Jag flydde från förtrycket i mitt forna hemland. Jag flydde till ett (som jag trodde) fritt samhälle. Nu ser jag till min fasa, att svenskarna har börjat anamma muslimska regler, gällande synen på badhus där man och kvinna INTE får dela det tillsammans. Man har speciella dagar för män, och speciella för oss kvinnor. Ser ni inte, att dom har flyttat fram sina positioner alltmer? Sverige är ju Sverige, eller...?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0