Kryddorna gjorde mig skelögd

Marty Feldman.    
 
Efter att jag "transporterat" några bekanta till Kallax, så rusade jag hem mot Hortlax för en god middag. Gott är endast förnamnet. Hustrun kan det där med att laga mat. Det syns i alla fall på min mage. Kryddorna på köttbiten dansade runt i gommen, innan de hastigt bestämde sig för att åka kana ned till magen. Kryddornas biverkningar gjorde mig skelögd, en stund. När jag gick förbi spegeln i hallen, stannade jag upp en stund. För det som i vanligt fall skulle ha varit Roger Lindqvist, visade sig i stället vara komikern Marty Feldman. Då kanske ni får en uppfattning om kryddornas verkan.
 
Ha en trevlig helg!
 
Roger.
 
Bild www.wikipedia.org

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0