Please, mr. Coppola...

Jag gillar och hyllar Gudfadern trilogin som nåt av det absolut bästa som gjorts. Kanhända att Gudfadern I toppar de övriga, men det är alla tre rejäla mästerverk. Tyvärr så tog ni kål på alla de bästa aktörerna i de tre filmer som gjordes. Till och med Al Pacino fick stryka på foten i trean. Marlon Brando (Don Vito Corleone) och James Caan (Sonny Corleone) dog ju redan i den första delen. I den andra delen skrevs John Cazale (Fredo Corleone) ut ur handlingen, mördad av sin egen bror. Tyvärr så avled Cazale 1978 i cancer.
 
Om ni har planer på en Gudfadern 4 så kan ni kanske ha användning för en hortlaxbo född 1957? Kanske som statist med ett resväska i sin hand som flimrar förbi i nåt skumt kvarter? Eller kanske jag kunde föreställa en mycket avlägsen brylling till nån av huvudkaraktärerna? Al Pacino?
 
Om ni får mitt telefonnummer och min e-mail kan ni väl höra av er. Bifogar ett foto så kan ni se hur otroligt skum jag ser ut. Jag är endast skum på befallning.
 
Francis Ford Coppola. Bild www.therumpus.net
 
Jodå, händerna syns i glasen. Men är man statist så är man...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0