IS på en öde atoll

Så less jag är! Nya avrättningsbilder har sänts ut från monstren i IS. I Palmyra den gamla staden, har man sprängt bort oväderliga skatter. Man håller på att inta Kobane, med god hjälp av rent och skärt vansinne. I dag körde en bil in på en strategisk belägen plats och föraren utlöste en bomb där både han och många andra sprängdes i luften.
 
Jag har en önskan; hitta en lämplig öde atoll ute i Medelhavet. Sätt dessa idioter i IS där så får dom halshugga varandra. Samtidigt kan ju Putin ta sitt bomb- och jaktflyg och öva över området, i stället för mot Åland och Gotland. Jag vill helst bara kräkas över dessa mörkklädda mördare som gör alla oskyldiga så ont. Det är inte nog med det; dom ska ju överta världen som dom säger. Jag kan redan nu göra en avbeställning: jag vill inte vara med i ert "övertagande". Jag är icke intresserad. Så var vänlig och kom inte hit!
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0