Maj 2013

Återblick:
 
Den 31 maj 2013. Max badar i en badtunna hemma i Hortlax. 25-26 varmgrader den här dagen.
 
Altanbygge hemma hos Robert, Jannice och Max.
 
Max springer Krumelurloppet.
 
Prinsessan Norah på farmor och farfars balkong.
 
Prinsen Malte på mammas gata.
 
Jag gör ett besök i Byske Folkets Park där jag spelat många gånger.
 
Pelle mår som en prins skall göra dvs: BRA!
 
En sen kväll åker jag ut med kameran och tar en underbar bild av Piteälven.
 
Danne spelar på sin akustiska...
 
Hortlax 1:a maj 2013.
 
På besök hos Solbritt och Kjell i Muskus.
 
Sam-Sam. Selmas lilla kille.
 
Två traktorer samlade på samma bild.
 
Mamma Maj-Gerd på besök.
 
Bonden i sin traktor.
 
Jag och Leif Lidman besöker Hällan i Pitholm.
 
Folksskolläraren Lindqvist.
 
Norah tar en paus vid grillen.
 
Lappnäsvägen i Hortlax en tidig morgon.
 
Selmas barn.
 
I riktning mot centrala Piteå.
 
Piteälven.
 
Max vid farfars gamla badplats i Höträsket.
 
Under ett besök hos svågern Roger i Vistträsk hamnade vi hos en bekant till honom.
Det var då jag upptäckte den här godingen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0