Mopeder, mopeder och mopeder

Med tre killar i familjen så var det också mycket moppar, crossare
och motorcyklar. Här sitter Robert på sin första moped. Bilden togs
i juni 2002.
 
Här sitter Robert på en annan moppe. Tror att denna moped tillhörde storebror
Andreas.
 
Daniel hade både mopeder och lite "tyngre" saker som crossare.
Andreas hade också moppar, crossare och mc. Under grabbarnas
tonårstid, stod en doft av oljor och bensinångor i hela vårt hus.
Lite orolig var man ju ibland. Detta då killarna var ute i sena nätter
med sina - ibland - trimmade leksaker. Jag vet inte hur många förmaningar
som jag predikade under de här åren. Jag kunde aldrig lägga mig innan
de var hemma i trygghet. Jag hade ständig jour alla de här åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0