Kärleksbombning

Den 10 augusti 2014 mördades en mor och hennes son på IKEA
i Västerås av en asylsökande man. Dagen därpå samlades flera
människor och kärleksbombade den flyktinganläggning som
mördaren bodde på. Jag för min del tyckte det lät groteskt. Varför
sätta fokus på asylboendet, men inget på de två offren? I såna
här stunder förstår jag inte hur man tänker. Som syns ovan så är
det nu dags att ge de verkliga hjältarna i samhället lite feedback.
Om dessa heroiska män och kvinnor som nära på varje dag utsätts
för det mest fruktansvärda saker, när man skall hjälpa, säger man
inte så mycket. Istället så går man i demonstrationer t. ex. i Rosen-
gård och skriker GRISAJÄVLAR! åt poliskåren.

Kommentarer
Postat av: Lennart Öhman

Ja du har rätt Roger , tänk att gå på sitt arbete varje dag och bli utsatt för både fysiskt och psykiskt våld . De är värda att få berömmelse och stöd ! Dessa som människor som vill hjälpa och se till att vårt land inte rasar samman i anarki.
Sedan kan man undra hur högt uppsatta inom lagstiftande positioner tänker och även Advokater?

Hörde på nyheter hur en advokat uttryckte sej i en mordrättegång i fallet med den unga flicka som blev mördad för ett tag sedan . Advokaten sa nu är vi inne i ett INTRESSANT skede !!?? Hur i all sin dár kan man uttrycka sej så ? om man är intresserad av det som är sant !? Tänk om jag eller du fick en fråga vad är du intresserad av ? skulle vi svara jo att så långt det ligger i min makt och förmåga frikänna mördare .
Men vi håller på att tappa ordens rätta innebörd , då blir det många ord men inget sagt.

En liten historia , hur man kan förvrida och vända ord efter eget tycke :
I en rättegång blev en man dömd och fälld för ett brott , som han sa ,jag har rent samvete , eftersom jag inte begått något brott .
Ja sa åklagaren det är skillnad att ha rätt och att få rätt ! jo sa den åtalade det är tydligt så är det ! Jaja svarade den åtalade men ett är då säkert, hur man vrider och vänder sej så har man ändan bak ! NÄÄ sa advokaten drar du ner byxorna är den framme !

2015-11-09 @ 13:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0