Pitsund 2015-10-15

 
 
 
 
 
 
foto Roger Lindqvist

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej! Du tar fina foton...men har fotat det fulaste huset i Pitsund. Det ägs av kommunen och "hyrs" ut till fiskare. Jag har bett/önskat att kommunen ska sköta om huset och de har sagt att de ska göra det, men inte när! Ofta intressant blogg Du har. Har Du varit vid södra Armen, där är vackert och även ute vid Perviken. Där är havet och Finland sedan, som man säger.

2015-10-15 @ 22:22:43
Postat av: Roger

Hej Agneta! Det fulaste kan ibland även vara vackert - på ett speciellt sätt. Det vittnar om en historia som finns bakom motivet ifråga. Har varit med i en grupp som fotat gamla öde fastigheter, det kan vara väldigt charmfullt. Södra armen har jag besökt nångång. Det är vackert härnere vid Pitsundet, jag var här när jag var barn. Havet lockar mig, jag tycker om det vida haven. /Roger.

2015-10-15 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0