"Gör arabiskan till officiellt språk i Sverige"

Lyra Ekström Lindbäck.                                 
 
Det finns många sk stolpskott i världen. En av de allra största här i landet, är författarinnan och feministdebattören Lyra Ekström Lindbäck. Hon har på förslag att islamisera hela Sverige. "Då skulle rasismen utrotas" säger hon.
 
Inte bara rasismen, hela vårt lands historia och vår kultur skulle också följa med i fallet. Det mest fruktansvärda är när en kultur kväver den andra. Alla kulturer är lika viktiga, det är ju det som är själva grejen. När jag åker på solsemester, åker jag till exempelvis Gran Canaria. Det vore ju tråkigt om Gran Canaria vore identiskt likadant som Sverige. Jag åker ju även för miljöombyte. Och att strosa omkring och njuta av vad det landet har att erbjuda.
 
Lyra Ekström Lindbäck nominerades till Augustpriset i skönlitteratur 2014.
 
Roger Lindqvist. bild: wikipedia.

Kommentarer
Postat av: Jan Ivarsson

Rädda Sverige från dessa varelser

2015-09-14 @ 19:03:50
Postat av: Roger

Det tycker jag också!

2015-09-14 @ 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0