GUNNARS /1968

 
 
Minns det som i går.

Kommentarer
Postat av: Lennart Ö

Hej Roger .
Ja det kommer tankar när jag ser Gunnars katalog ,
Min första gitarr önskade jag att få just från denna Gunnars postorderkatalog, och drömmen gick i uppfyllelse. jag fick en akustisk gitarr som blev mitt första instrument , den var så tungtryckt man nästan blödde i fingertopparna , men kanske inte så konstigt den kostade bara 89kr om jag minns rätt . Men lika fullt så var de denna gitarr och brinnande intresse som gjorde att jag lärde mej spela.
Kanske du har någon sida från Gunnars katalog med gitarrer !?
Med vänlig hälsning Lennart

2016-01-17 @ 19:49:48
Postat av: Roger

Det finns en sida med musikinstrument, måste lägga upp den också. Tänk vad dess kataloger födde drömmar. Jag satt med morsans många kataloger och tittade på leksaker, idrottsprylar och naturligtvis även trummor (om det fanns såna).

2016-01-17 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0