Om jag blir nittiofem...

Jag dricker inte längre alkohol. Det är länge sen jag slutade. Nåja, en lättöl till maten ibland. Men om jag blir nittiofem, då ska jag ha en konjak varje morgon och kväll. Då ska gubben Lindqvist dansa fram på sina bruna tofflor på hemmet. Och vill det sig riktigt väl, så tar jag fram min virveltrumma ur linnegarderoben. Då ska jag spela, så alla på hemmet får känna på rytmen från det lindqvistiska hjärtat.
 
Men om nu detta ska gå i lås, måste jag ju först fylla nittiofem, som sagt.
 
Väl mött!
 
Roger.

Kommentarer
Postat av: Lennart Ö

Ja Roger det är bra att påminna sej om tacksamhet för varje Andetag !
Man kan ju göra som vid sjöfågeljakt , man tar en ANDHÄMTININGSPAUS.

2016-10-13 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0