Världen miste en bra mordutredare...

Columbo
 
När jag var barn drömde jag om att bli polis. En vacker dag - vacker? en rent förfärlig dag - så tog en av mina kompisar ner mig på jorden, som kändes som en kraschlandning: ROGER... du kan INTE bli polis. För vet du va...? DU ÄR FÖR KORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hela mitt 7-åriga liv slogs i spillror. Min framtid antog ett svart skimmer. Och inget ljus fanns att tillgå. KORT! Varför gav mig inte Gud några centimeter till?
 
Jag blev ingen polis. Jag blev bl a trummis istället. Men en sak skall ni alla veta: Världen miste en bra mordutredare!
 
Roger, 1.67 cm. (lika lång som Magnus Uggla). Skratta den som törs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0