2009

 
Hemma i mitt rum i älvsbyhuset 2009. Jag hade så smått börjat "fingra" på min dator. Bloggen föddes den 22 december 2008, så allt var liksom nytt. Facebook var ännu långt borta. Och jag hade bestämt mig, att jag inte skullle anamma den nya flugan. 2011 så sjönk jag sakta men säkert ner i facebook-träsket. Där befinner jag mig än i denna dag, fast betydligt djupare nedsjunken än 2011.
 
 
Samma rum vid samma tidpunkt. Min vurm för tidningar och tidskrifter ses spår av på bilden.
 
 
Samma sommar togs den här bilden på mig och 1-åriga barnbarnet Norah. Norah, kan få hjärtat att smälta på sin farfar och farmor varje gång vi ses. Norah, är den dotter som vi aldrig fick.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0