Onsdag 22 augusti 1984 kl. 19.30

Är nu inne på min 3:e arbetsdag. Det har gått som smort. Var till Boden måndagmorgon. I dag har jag varit till Umeå med en patient från Piteå. Men bördig från Arjeplog. På hemvägen så tittade jag förbi härhemma. Då stod mor och far med sin nya bil "Stanzan" här. Har varit förbi där ikväll, på Kanalgatan i Öjebyn, för Elisabeth var på Jonssons i Öjebyn och köpte en våg. Hon tycker att hon blivit så tjock.
 
Pojkarna ligger och sover. Det har varit sommarväder idag, nu på aftonen så kom det en regnskur visserligen, men det är endast uppfriskande. Jobbar nu bara i morgon sen så har jag helg tre dagarsledigt. Skall till Kalix och spela på lördag. Var på föräldrautbildning på vårdcentralen igår. Det kom ganska många. Bl a våra grannar, Lotta och Tobbe, även Bengt och Agnetha, Anders L. med fru och barn. Nästa träff är om tre veckor tisdagen den 11 september kl 15.00.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0