Fredag den 9 nov. 1984 kl 19:50

I afton då jag åkte hem från jobbet så åkte jag in till stan för ett ärende. Bilen parkerade jag på Tempo. Jag låste in mina bilnycklar i bilen. Jag var då tvungen att be min mor och far att komma till undsättning. Andreas följde också med.
 
Jag har varit på läkarundersökning i dag detta pga busskortet som jag och mina jobbarkompisar ska ta. Dr. Joon Sin undersökte oss upp på Företagshälsovården på Furunäsets sjukhus. Han kollade bl a om vi hade färgblindhet. En av gubbarna, Göte Asplund, hade det i den förra gruppen. Men det gick bra ändå.
 
Robert sover uppe i sin spjälsäng. Andreas är härnere och äter godis. Elisabeth förbereder sig för resan till Stockholm. Eller rättare sagt, förbereder mig. Göran var hit onsdagskväll och grundade köksluckorna. Dom kommer i morgon också.
 
Roger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0