Söndag 14 oktober 1984 kl 20:10

Sitter vid köksbordet och skriver detta. Andreas och Elisabeth ligger i kammaren. Jag har varit på Strömbacka och spelat i dag. Tillsammans med mina medmusiker Harri Karlsson, bas, Ingemar Jernelöf, gitarr, Anders "Bubben" Burström på klaviaturer och så jag på trummor. Harri följde med hem med mej, Pia hade stannat hos Elisabeth. Vi drack lite kaffe. Sen så åkte dom i väg till Luleå och lumpen ikväll vid 8-tiden. Harri och Pia skulle komma hit fredag på 14 dagar då han var ledig.
 
Var upp till "gammel-morfar" Sanfrid, idag. Han blev så glad. Tog en bild på Andreas, Robert och morfar. Robban ligger och sover uppe i sin spjälsäng. Elisabeths jobbarkompis, Judit Renberg ringde ikväll. Hon skulle komma och hälsa på oss nångång. I morgon jobbar jag i kulverten på Furu, hela veckan. Är ledig nu på fredag. Mor och far har varit förbi med popcorn till Andreas medan jag var borta.
 
Roger 
 
 
PS. Harri, blev så småningon basist på heltid, i Sven-Erics från Hudiksvall. "Bubben" Burström, började att samarbeta med komikerm mm Ronny Eriksson, och blev även "ståuppare"och syntes i TV:n då och då. "Bubben" skulle medverka tillsammans med Ronny i ett underhållningsprogram i televisionen, 1994, men avled under inspelningen. Ingemar Jernelöf, var musikärare på Strömbackaskolan. Jag tror att han senare fick en tjänst som rektor på samma skola.
 
Roger 14 okt. 2018.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0