Garage-repetition

Det blev ett rep i Hasse Berglunds garage i dag söndag.
 
Två av medlemmarna i Rolf Åhmans lystrar till namnet Sune. Om de två Sunarna kan jag nämna att den 31 december 2014 fanns det totalt 13.662 personer i Sverige med namnet Sune, varav 5.672 som hade det som tilltalsnamn. Sune till höger är min kusin, våra föräldrar, Sunes mor och min far var tvillingar. Sune till vänster har jag varit bekant med de sista 45 åren. Kusinen Sune har jag känt de senaste snart 62 åren. Tryggt med två Sunar i Roffes. Det finns även två Hassar. Tyvärr endast en Roger. Lördagen den 13 april spelar Rolf Åhmans och Silvertones non-stop-dans på Piteå City fd Folkan i Piteå. Det ringer arrangörer som vill börja boka oss, men vi tar det lilla lugna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0