Paul och Eric Nelson

Bröderna Eric och Paul Nelson från Minneapolis, Minnesota. Släktningar till mig på min pappas sida. Lillebror Eric t.v. var 16 år när han kom på besök. Paul var den som först kom hit året 1990. Det finns en tredje bror, Mark Nelson, som hälsade på 1997. Deras föräldrar heter Gerald "Jerry" och Sandra "Sandy" Nelson. Jerry är min tremänning. Sandy gick tyvärr bort för en tid sedan. Jerrys bror Richard "Skip" Nelson kom också hit på besök, så även Jerry och Sandy. Skips fru Lucinda och deras två barn Anne och Andy har också varit hit. Skip är också borta idag.
 
Eric är i dag advokat hemma i Minneapolis, Paul är lärare i samma stad. Mark är författare och grafiker i New York. Bilden har jag lånat av Anne Nelson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0