Skivkatalog 1968-69

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej Roger !
Det har ju nyligen varit 50-års jubileum för en Beatles skiva som kom 1969 , Abbey Road , den fick jag i julklapp då. Men inte förrän nu har jag insett att bilden med beatlarna på övergångsstället är framsidan på LPn. Jag har hela tiden trott att framsidan varit bilden på muren där det står BEATLES och ABBEY ROAD. Tog bara 50 år att fatta att det inte är så , man är tydligen trögfattad. Det var andra i min klass som gjorde ett litet misstag när det gäller denna skiva också, två tjejer i klassen som hette Susanne gick o sjöng "Here comes Susanne". Dom hade inte fattat att George Harrisons fina låt heter " Here comes the sun".
Med vänlig hälsning Tomas

2019-08-27 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0