Onsdag den 11 juli 2012

För exakt 7 år sen var vi inne i en hektisk period. Min mor hade fått plats på ett äldreboende, vi skulle flytta från den plats där vi hade bott de senaste 30 åren. Jag och Elisabeth hade bestämt oss för en lägenhet uppe i själva byn. Yngste sonen skulle flytta in i vårt gamla hus. Två flyttningar som krockade med varandra. Jag drömde om flyttkartonger om nätterna. Men mitt i röran så gick det ändå bra. Och allt blev bra, för alla parter. Den 7 augusti den här sommaren, föddes vårt tredje fina barnbarn, Malte. Vi hade redan två fina barnbarn, Norah och Max. Åren går fort. Jag var nyss 30. Fortsätter det så här, så får vi snart fira min 80-årsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0