Muskelmannen

Hemma på altanen sommaren 2003. Jag antar att ni tror att jag gick på gym stup i kvarten. Jo, en eller två gånger gjorde jag det i sällskap med en jobbarkompis. Det började med att jag tog två hantlar och parkerade framför en stor spegel. När jag hade lyft dessa hantlar i 5 minuter, parkerar sig en kille med Hulken-muskler bredvid mig. Han väljer de tyngsta hantlarna. Sen så pressar han på under stånk och stön. Jag väljer då att smyga mig försiktigt bort, och lägger i all stillhet ner mina lätta hantlar och smiter sedan ut genom dörren. Dagen därpå kom jag nästan inte upp ur min säng. De muskler jag lyckades få, flyttade senare ner i magtrakten.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Ja Roger det var magstarkt!

2019-06-13 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0