Rogge i halvbild...

Absolut inget fel på min hustru, hon är världens snällaste, men om hon ska ta en bild då blir det i regel som bilden ovan; hon fokuserar mest på himlen och tallarna, men inte på själva huvudpersonen. Nåja, jag förlåter henne. Hade jag sett ut som Brad Pitt eller George Clooney, då hade bilden sett ut annorlunda. Bilden togs 2003. På den tiden var jag nästan helvit i håret varje sommar. Och brun. Med muskler. Med charm. Tyvärr så har det mesta av detta försvunnit. Förfallet har kommit, och värre blir det år för år. Håret finns väl fortfarande kvar, men musklerna har förtvinat. Den lilla charm som fanns, är också borta. Brun blir jag väl ibland, om jag har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0