"Nä, jag ändrar mig inte..."

 

Kommentarer
Postat av: Lennart Lindquist

Hej Roger

Jag hjälper en bekant från Älvsbyn att söka efter sin biologiska pappa med hjälp av DNA-analys.

Mamman (BM) träffade en prins i slutet av juni, början av juli, 1973 i Piteå och enligt BMs berättelse var det en musiker, som kan ha varit medlem i The Telstars eller det band som trummisen Douglas Westlund spelade i eller någon annan bandmedlem.

Har du i dina arkiv någon information om vilka dansband som spelade i Piteå runt månadsskiftet juni/juli 1973. Även personer med utländsk koppling är av intresse.

Mvh Lennart Lindquist

PS från Luleå, född 1948 och gjorde lumpen på I19, 1968/69, om vi är släkt kan bara DNA avslöja.

2019-03-16 @ 17:26:42
Postat av: Roger

Hej Lennart! Jag skall kolla närmare ev. till veckan. Jag har tillgång till ett tidningsarkiv där jag kan titta närmare på vilka band som spelade då. Jag återkommer. /Roger

2019-03-16 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0