Kusinen My

Min kusin My.
 
Det är inte så ofta jag träffar mina kusiner. När vi numera möts så är det i regel på nån begravning. Annat var det förr om åren, då möttes vi rätt ofta. En av kusinerna heter My. Våra mammor var syskon. Hade det inte varit för facebook så hade mötena blivit rätt så sällan. My har en storasyster som heter Åsa. Som sagt under barndomen så träffades våra respektive familjer vilket jag minns med glädje. I dag brukar My kalla mig för storebror. Jag är inte ett dugg sämre, jag kallar henne för lillasyster. My bor idag i Gällivare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Storebror !! Jag är så glad att du finns. Det är som en trygghet även om vi inte ses så ofta och det var alldeles för längesen . Men bara vetskapen att du finns gör mitt hjärta varmt .Där bor du . Hoppas vi ses i sommar ! Kram / Lillasyster

2019-05-27 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0