Politik eller inte?

En liten fågel viskade i mitt ena öra - jag tror det var det högra - att en av mina många bloggläsare tyckte att det ibland blev för mycket politik. Svaret är rätt enkelt; se den här bloggen som en slags tidning. På vissa sidor finns insändare, på andra TV-tablåer, så kommer en sportsida för att följas av en ledarkrönika osv. Samma med TV:n. Jag har många kanaler, men ser inte på alla. Man kan själv välja det man tycker är intressant.
 
Sedan den 22 december 2008 har jag skrivit om det mesta. Dikter, film, teater, jag har samlat saker som hänt från 1920-talet fram till modern tid. Jag har en sida om musik, om Lill-Babs, jag har en Elvissida, det finns saker om alla de band jag medverkat i, jag har de nummer jag skrev för Pite revyn, jag har ritat gubbar, kåserier, dansband, Älvsbyn, Hortlax, Piteå. Och mycket mycket mer. Men då och då så skriver jag om det som händer ute i den stora vida världen.
 
Man kan välja fritt!
 
mvh Roger.

Kommentarer
Postat av: ove

Hej Roger! Jag läser med stor glädje din blogg, oavsett vad den handlar om, du är alltid aktuell och välinformerad. Mina favoriter är när du har med gamla dansannonser (även om jag är från och bor i södra Sverige) och när det handlar om musik.
Stort tack!
Med vänlig hälsning,
Ove

2019-05-21 @ 17:01:58
Postat av: Roger

Tack snälla Ove!

2019-05-21 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0