Rolf Åhmans & Joe´s Combo

För närvarande spelar jag i två band med lite olika i sin genre. ROLF ÅHMANS är den dansorkester som jag började med i jan/feb 1974. De sammanlagda åren har blivit hittills 16 år. Den första omgången varade mellan 1974-1982. Den andra kom mellan 1987-1991. Om jag då plussar på de senaste fyra åren så blir summan 16.
 
Det andra bandet JOE´S COMBO är ett band som spelar både sång- som instrumentala låtar, med inriktning på 50-60-tals musik. Joe´s Combo är definitivt inte ett dansband. Jag fick anbud att börja med dem i början av 2018. "Sveriges bästa Shadwovs band" har man kallats.
 
Den 1 augusti spelar Joe´s Combo på "Swensbylijda", i Svensbyn en bit utanför Piteå. Den 3 augusti spelar Rolf Åhmans på en sk bilträff på Trundön på vägen mot Luleå. Tur att engagemangen inte kolliderade.
 
 
ROLF ÅHMANS - Trundön, 3:e augusti 2019.
 
 
JOE´S COMBO - Swensbylijda, 1:a augusti 2019.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0