Extrema grupper

Det enda jag eftersträvar är balans i tillvaron. Med det menar jag balans i det land jag lever i. Extrema och radikala grupper som nazister, fascister och huliganer kan jag inte med. Det finns ju gott om den varan av radikalister både från vänster till höger. För några månader sedan så pratade jag med en person just om detta. Jag nämnde min inställning vilket han höll med om. När jag frågade om hans åsikter gällande de fruktade IS-mördarna blev han tyst och avslutade samtalet. Då blev jag lite rädd. Tystnaden som jag möttes av kändes som ett svar på min fråga. Jag har funderat på hans konstiga bemötande då och då, för det kan väl inte vara så att karl´n sympatiserar med denna fruktade mordorganisation svensk som han är. Hoppas att jag har fel.
 
Roger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0