Plommons

 

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej !
Plommons såg jag för nåt år sen på en veteranbilsmarknad ,American Car Show , dom lät bra. Men jag saknar en tjej på bilden ovan, Maud Lindqvist , har för mig hon kallas Måddan , hon har väl alltid varit själva motorn i bandet som jag uppfattat det.
mvh Tomas

2019-11-04 @ 14:29:08
Postat av: Roger

Hej, Plommons spelar väl än när tillfället ges./Roger.

2019-11-04 @ 19:40:26
Postat av: Tomas

Hej , jo Plommons är "still going strong" , och när jag såg dom var Måddan Lindqvist med. Kommer knappt ihåg Plommons från min barndom på 60-talet i o m att dom inte låg på topplistorna. Nån gång hörde jag talas om dom och trodde det var samma band som Plums eftersom jag lärt mig att det betyder plommon på engelska. Tänkte att Plommons inte funkade som namn vid en lansering utomlands. Långt efteråt insåg jag att Plums var ett helt annat band med bl a Doris Svensson.
Med vänlig hälsning Tomas

2019-11-04 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0