Gårdagens outfit

Fredagens outfit; rödmålad jacka, röd- och vitmålade svarta byxor samt ett par skor av gårdagens modell. Egentligen ser det ut som om jag hade jobbat på ett slakteri. Men orsaken till mina färggranna kläder var att vi har målat ribbor till Andreas fasad. Tack gode gud att det finns mediciner, gammal som jag håller på att bli så har dessa tabletter räddat mig inte bara en gång. Ben och fötter värker, det tar ibland flera timmar innan smärtan har stillat sig. Inte nog med det, sedan nåt år så har armarna också börjat värka. Men nog med klagandet. I natt så sover Malte och Loke över hos oss. Det är också en bra medicin. Idag lördag är vi bjudna på middag hos Daniel och Linda. Dannes svärföräldrar kommer också. Det ser vi fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0