Max Fenders - Nygammalt /1975

 
TV2 fredag den 14 februari kl 20:00, 1975.
Tyvärr så missade jag programmet, vi spelade den kvällen i Luleå på Forum. Nästkommande kväll spelade vi i Kåbdalis Folkets Hus. Jag hade ännu inte införskaffat mig en videobandspelare. Den kom inte förrän i början av 1978. Bland det första jag spelade in, var Melodifestivalen det året. Även filmen Sven Klangs kvintett. Jag minns att jag också bandade en konsert med trumslagaren Buddy Rich från Gröna Lund i Stockholm där Per Falkman, bror till Loa Falkman var programledare.
 
MAX FENDERS
 
Fr v Janne Nording, Anders Östman, Christer Ådén, Mats Långström, Per-Örjan Ådén och Theo Lundström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0