Jag har funderat...

Jag har funderat:
 
¤ Om man inte tycker som man måste tycka i det här landet, är man fientligt inställd  då?
 
¤ Om man känner för att protestera i en fråga är man då per automatk högerextremist?
 
¤ Om man inte vill gå i Pridetåg, är man homofob då?
 
¤ Om man tycker att vissa saker som finns i samhället idag 2020 var bättre förr, kan man då kallas för bakåtsträvare?
 
¤ Om man kritiserar saker och företeelser i landet är man en hat-profet då?
 
¤ Om man blir trött varje gång Stefan Löfven håller tal, är man ofin då?
 
¤ Om man tycker att hela regeringen borde entledigas, är man då en samhällsfara?
 
¤ Om man är på ett Café och beställer en kopp kaffe och en negerboll, är man då endast en lumpen rasist?
 
¤ Om jag säger att jag heter Roger Lindqvist, är man en lögnare då?
 
Roger Lindqvist (jag heter så).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0