ANNANDAGJUL 26/12 1972

Klockan är sex minuter i tre. Sitter uppe på mitt rum och pysslar med julklappen (bandspelaren). En fin klapp. Gerd, Henning och morfar är här just nu. Dom har ätit middag hos oss idag, och nu verkar det som om dom gått och lagt sig allihop. Åtminstone mamma, pappa och morfar. Gerd sitter nere med Henning i kammaren och ser på tv. Det är en amerikansk filmkomedi med bl a Gary Cooper. Den måste jag se.
 
Såg på Beppe Wolgers program "Där är du här är jag" tidigare idag. Var till Blåsmark igår och käkade middag. Morfar följde också med. Mamma och pappa har varit ute och gått. Robert Nilsson ringde han hade problem med sin bandspelare. Han undrade om kartongen fanns kvar sedan dom var här på julaftonen. Jag tror att den finns kvar. Nu går jag ner till tv-rummet för att kika på den där långfilmen.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0