Idag fyller min blogg 12 år.

Den 22 december 2008 blev jag blogginnehavare. Jag som knappt visste vad blogg betydde eller var. Jag vill minnas att sonen Daniel hjälpte mig igång. Eventuellt att min andra son Robert också var inblandad. Det var en mycket trevande början. När jag en dag några veckor efter start såg att jag hade haft så många som sju besökare blev jag glad. En av dem var min svåger Kjell. Antalet besökare växte eftersom. Idag ligger jag på bloggtoppen på en hedrande 24:e plats av de hundra mest lästa. Som bäst har jag haft en 4:e plats. Andra gånger en 6:e och en 8:e. Som bäst så har jag haft 10.000 läsare.
 
Roger Lindqvist, bloggföreståndare.
 
PS. Vi får väl se hur länge den här bloggen kommer att leva.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0