JULAFTON 24/12 1972

Klockan är halv 12 mamma och pappa sitter nere i köket och pratar med Emmy och John. Dom ska till Vidsel och fira jul. Mamma har förvarat några köttbullar hos Emmy, så när dom skulle åka till Vidsel så kom dom förbi med julmiddagen.
 
Har sett Beppes program i två timmar, sen så såg jag en repris av julkalendern, sen så blev det sändningsuppehåll till kl 13. Programmen börjar först kl 12 i TV2. Gerd och Henning ska komma hem lite tidigare idag för att Gerd ska hjälpa mamma med att duka. Själv så önskar jag mig en riktigt God Jul. Tack så mycket.
 
Fullt med små överraskningar hoppas jag. Att det blir en trevlig julafton. Jag steg upp ur sängen halv nio i morse. Det blev en ganska så sen kväll igår. Så även i kväll antar jag.
 
GOD JUL - 1972!
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0