Bloggläsare...

När bloggen föddes den 22 december 2008, och jag tryckte ner tangenterna för allra första gången, trodde jag att mina eventuella läsare skulle vara de närmast sörjande. Jo, det var riktigt darrigt från början, ungefär som den där sekvensen när Bambi ska ut på isen den första gången, benen lyder inte det slutar med ett platt fall. Men alla är vi barn i början. Jag minns att jag var väldigt nöjd när läsekretsen kommit upp till sju besökare. En av dem var min svåger. Även en av mina kusiner hade gjort ett besök.
 
Att ha en blogg var nog mest för min egen tillfredsställelse. Att berätta, blev mer och mer min grej ju äldre jag blev. Är man dessutom historiskt intresserad, och insnöad på det som hänt i världen ja, då kände jag att jag hade hittat alldeles rätt. Frågan jag ställde mig var, finns det någon eller några därute som tänker som mig? Det kom senare att visa sig att så var det. Jag är tacksam över alla dem som troget följt mig genom åren. Häromdagen fick jag veta att radio-legenden mm Ulf Elfving också gör ett bloggbesök då och då. Tack!
 
Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0