Ingmar Nordströms orkester /1981

 
En dag för ca två år sedan var barnbarnet Norah på besök. Samma dag, och vid samma tidpunkt fick jag en hälsning från orkesterledaren Ingmar Nordström. När jag kom in i köket så berättade jag glad i hågen att Ingmar Nordström hade minsann skickat mig en hälsning. Detta föranledde Norah att nyfiket fråga mig: "Hur många miljoner följare har han på youtube, farfar? Hur många har han på instagram?" : "Han har nog inga följare alls, tror jag, jag vet inte om han har instagram eller, men han är en duktig musiker med ett duktigt band, blev mitt svar".
 
Norahs blick avslöjade att hon inte var så överdrivet imponerad. Inte hustrun eller.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0