Tjocka släkten

 
En bild som gör mig glad. Jag hade inget alls minne att den ens existerade förrän jag såg den i ett album hos en släkting för nåt år sedan. Längst till vänster står min mamma och pappa. Min mamma verkar ju mycket längre än min pappa, vilket inte alls stämde i verkligheten. Det kanske berodde på skorna? Sedan följer Elsy gift med  Lennart (min morbror) och kusinen Gun Lundgren. Mina mostrar Linnéa Dagbro och Malin Lidman. I främre raden står kusinerna Stig Lundgren och Lars-Erik Lidman (kanske det är hans bror Kent?) Gösta Lidman och jag Roger Lindqvist sitter ned. Jag tror att fotografen hette Olle Dagbro, gift med Linnéa. Om man ska sätta ett årtal på bilden bör det bli 1962-63. Bilden togs hemma på vår tomt i Övremarken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0