Logen Tallheden, Altersbruk

 
Ja, då står jag här återigen, nära på 40 år sedan jag spelade här sist. Logen Tallheden i Alterbruk som såg dagens ljus 1966. Det var bröderna Norberg, Ola och Tage som var eldsjälarna.
 
 
Sommaren 2011 var jag också här på en "dokumentationsresa" med min då nyinköpta Sonykamera.
 
 
Logen sedd från ena sidan.
 
 
Naturligtvis fanns här en gång en damtoalett...
 
 
Så även en herrtoalett...
 
 
Omklädningsrum för orkestern.
 
 
Varma svettiga sommarkvällar då logen var proppfull, så öppnades denna dörr på vid gavel för att få lite svalka i lokalen.
 
 
Bredvid den stora gröna dörren fanns även den här dörren med lite utsmyckning.
 
 
Genom den här dörren tog vi in våran utrustning direkt in på scenen.
 
 
Logen i sin helhet.
 
 
En fin natur omgärdade logen i Tallheden.
 
 
"Toalettområdet".
 
 
Där min röda Toyota står var bilparkeringen.
 
foto: Roger Lindqvist - 2020-05-20
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0