Mitt alias Tage...

Häromdagen kom det till min kännedom att det fanns en bild på mig på en fb-sida. I presentationen om mig så stod följande att läsa:
 
Namn: Tage Lindholm, 47 år bosatt i Vänersborg. Jobbar på ICA. Studerat vid Sjölins gymnasium.
 
"Tage Lindholm", det var jag det. Att jag både bodde och arbetade i Vänersborg kom som en överraskning. Likaså att jag hade studerat på Sjölins gymnasium. Det enda positiva var att jag endast var fyllda 47 år. Det fanns ännu en positivitet, det var bilden av mig på fb där jag såg bra mycket yngre ut än det riktiga 63.
 
Sonhustrun Jannicke reagerade blixtsnabbt, hon anmälde förfalskningen till facebook som senare plockade bort fejksidan.
 
Mvh Tage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0