I vårsolen 1981

Två vackra flickor på samma bild; Elisabeth och katten Sessan.
 
Det här året bodde jag och Elisabeth på Furubergsvägen 6A i Munksund. Men vi gjorde många och långa besök hemma hos mina föräldrar i Hortlax. Vilket alltid var lika uppskattat av alla parter.
 
Sessan fick vi av min jobbarkompis Brage Lindgren som bodde i Öjebyn. Tyvärr så avled Brage för några år sedan. Vi hade en bra personkemi jag och Brage. Tänker på honom ibland.
 
Lilla älskade Sessan.
 
Sessan bodde i lägenheten med oss. Men hon fick följa till Hortlax många gånger, då trivdes hon att vara ute i det fria.
 
 
 
Här ligger min mor och njuter av vårvindarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0