Göran Greider är orolig över våldet

 
 
Nu har även Göran Greider berättat om den oro han känner inför det våld som Sverige hemsöks av. Jojo, det är så dags nu. Sedan 2014 har S & MP hasplat ur sig det numera så välbekanta orden: DET ÄR OACCEPTABELT utan att i egentlig mening mena någonting med det. Alla, nära på alla som höjt ett varningens finger har fått etiketten: NAZIST, FASCIST, RASIST en mobbning utan dess like på vanliga oroliga medborgare.
 
Jag är banne mig varken nazist, fascist eller rasist, jag är helt enkelt orolig över händelseutvecklingen i mitt en gång så trygga land. Så här kan vi inte ha det.
 
Roger.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vilka partier gynnar detta prat om brottsligheten... Jo, 3 st på högerkanten.

https://www.facebook.com/maria.robsahm/posts/4950605488305920

2021-11-16 @ 21:31:28
Postat av: Roger

Nu ser det ut som det gör i samhället. Våld och åter våld. Nu måste man göra genomgripande åtgärder för få slut på detta. Då är frågan vem ska hållas som ansvarig? Vem? Jultomten? det måste väl vara dem som sitter på makten i landet. Redan M-regeringen gjorde fel med Reinfeldt i spetsen. Men det brådskar så inte våra efterkommande får ett ännu större helvete.

2021-11-17 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0