Åren går

Den här bilden togs 2012. På huvudet bär jag min smått antika toppluva som faktiskt finns kvar än idag. Elisabeth tycker att den ska slängas, men det tycker inte jag. Om ca 30 minuter fyller jag 64 år. Enligt min mor så kom jag till världen en timma efter midnatt som blev torsdagen den 26 september 1957. Jag har nu trätt in i den ålder då man kan benämna mig som "en äldre man i 60-årsåldern". Lee Marvin, skådespelaren, han avled vid 63-årsålder. Humphrey Bogart gick bort vid fyllda 56-årsålder. Skådespelaren Åke Söderblom avled under en föreställning 1965. Han blev 55 år gammal. Min far blev 82. Min morfar 89 år. Min farfar avled vid fyllda 78. Min pappas äldste bror dog 1976, 65 år gammal. En annan av hans bröder gick bort 2004 84 år gammal. Hans yngsta bror gick bort 2010 han blev 85 år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0