"I mitt Europa bygger vi inga murar"

Det var Stefan Löfvens ord i ett tal han höll i Almedalen.
Men vad han inte sa, det var att han istället byggt murar mellan hög och låg i sitt eget land.
 
Make till inkompetent statsminister har jag aldrig tidigare sett i mitt hemland. Ekstrabladet i Danmark till och med gratulerade det svenska folket när Löfven meddelade sin avgång. Man använde även samma ord som mig: INKOMPETENT!
 
Orden; DET ÄR OACCEPTABELT har han och hans ministrar missbrukat i parti och minut. Han kanske menade det i den stunden han sa det, men sedan var det borta. Nää, en mycket uddlös person, som tyvärr blev statsminister. Det får vi lida för idag.
 
Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0