Sista natten med GÄNGET /1982

Här står jag på en scen i Harads trettondagsaftonen 1982. Sista låten är spelad. Jag har till och med hunnit byta min vita kostym mot mina vanliga kläder. Detta blev dansbandet ROLF ÅHMANS sista spelning. Trodde vi!
 
Inom 1,5 månad så föddes vårt första barn. Idag 40 år senare har det lilla barnet ett eget lantbruk med många kossor och tjurar. Den här kvällen var trummisen Lindqvist 24 år fyllda. Idag är samme Lindqvistare 65 år gammal. Efter den första sonen så kom två söner till. Plus tre sonhustrur och sex goa barnbarn. Så tänk om jag hade haft förmånen att se in i en kristallkula den där kvällen. Men samtidigt vill man egentligen inte veta vad framtiden har i sitt sköte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0