Fredagen den 28 september 1973

Jaha, så var man 16 år. Och det känns bara fint. Mår bra det gör jag, just nu. Hoppas att jag får må bra i fortsättningen också. Fick 35 kronor av morfar köpte mig själv ett skivställ. Fick blommor av Gerd. Mamma och pappa köpte mig en tårta.
 
Jag hade ju sönder Cool Candys skivan "Sound 1". Synd! Men jag fick en ny av mamma och pappa. Plus en till av morfar som jag ännu inte har köpt. Det blir väl Cool Candys "Go´bitar 3". Så det så.
 
Pappa jobbar till halv 2 idag. Sen så ska han börja jobba igen klockan 10 ikväll. Ska till Morjärv i morgon och spela. Klockan är nu 20 i 12 på fredagsförmiddagen. Har spelat trummor på morgonen medan mamma och Gerd var borta. Morfar satt häruppe i oljudet medan jag spelade. Han satt och läste en tidning.
 
Skall se Elizabeth Taylor ikväll i filmen "Katt på hett plåttak", ska visst vara en av hennes bästa, den är från 1958. Jag funderar på att köpa mig en stereo. Får väl se när det blir.
 
Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0