THE ROLLING STONES

 

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej Roger !
Har ibland blivit lite mobbad o kallad kalenderbitare, siffror mm o värdelöst vetande har ibland förmåga att fastna i mitt huvud. Har varit med på pop- frågesporter på en pub i Uppsala ibland , tack o lov äldre popmusik från 50 ,60 70 o 80-talet. Tyvärr spricker det ofta på att dom spelar en låt, o sen ska man säga vilken LP-skiva den finns på , det är fakta jag inte får in i huvudet. Då hjälper det inte att man vet vem som var äldst resp. yngst i ABBA , Beatles o Rolling Stones. Jag kan säga att årtalen som står vid grabbarnas födelsedatum i Rolling Stones i artikeln ovan stämmer dåligt , endast Charlie Watts , 1941 , är rätt. Mick o Keith är ju födda 1943 , Brian var född 1942 o Bill 1936 !!!! Inte 1941 , 5 år fel !!
mvh tomas

2022-09-27 @ 15:39:00
Postat av: Roger

Hej Tomas.
Det finns många likheter mellan dig och mig. Här har du en annan kalenderbitare. Ja, jag kan väl till och med själv kalla mig nörd.

2022-09-28 @ 09:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0