Vart tog Sverige vägen?

Vart tog mitt Sverige egentligen vägen? För varje dag, vecka månad och år så försvinner det jag en gång såg "som mitt" Sverige. Jag är trött ledsen och ibland rädd över allt det onda som vi idag ser i samhället. Tyvärr så sitter det alltför många världsfrånvända människor som tittar ut över eländet, men trots detta så tittar de senare åt ett annat håll. Jag fattar noll! Det man ser det ser man ju. Är man någorlunda frisk så förstår man att något är mycket fel. En av Aftonbladets krönikörer heter Jonna Sima. Hon är en av de absolut största stolpskotten jag hört och sett på år och dar. Anders Lindberg på samma tidning, är med i samma klubb som fröken Sima.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0