Anonyme ARNE

Du börjar bli rätt så jobbig. Det är nästan som du förföljer mig med dina villfarelser. Det börjar bli sjukt det du håller på med. I 40 år har jag röstat på ett parti till vänster. Är du nöjd då? Men kritik måste man kunna få ge. Ordentlig med kritik. Du anonyme Arne du är en fara för våra demokratiska fri- och rättigheter. Som det ser ut nu är det ett skämt med både S och fru Magda. I fortsättningen plockar jag bort anonyme Arne. Nu vet du förutsättningarna? Jag börjar ana att Anonyme Arne är en fb-vän? Hur det än är så skärp dig. Du verkar ha ett fattigt liv när du håller på med din jakt på dem som tycker annorlunda. Gå ut i livet, ta fem djupa andetag och ändra ditt fokus.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0