Gnällspikar

Du sk "Arne" jag har sällan mött en sån gnällspik på många år som dig. Eftersom du hittar fel i allt det jag skriver och tror på, varför i hela friden besöker du bloggen över huvud taget? Nu tänker jag och tror som jag gör, INTE som du gör. Så gör mig en tjänst kom inte tillbaka. Hitta någon annan att gnälla på istället. Eller umgås med sina likasinnade. Du har kanske missat en stor och viktig grej. Vi har än så länge åsiktsfrihet i det här landet än så länge. Så låt mig slippa se dina sk "åsikter" på bloggen igen. Skaffa dig ett riktigt liv istället. Men det kanske du inte har? Alla tror inte som dig. Det har du kanske missat? Detta ger ingenting. Jag har mina åsikter och du dina. Det är totalt meningslöst att du försöker få mig att tänka i samma spår som dig. Jag tänker själv och det fortsätter jag med. Så stanna därhemma i huvudstaden om du nu bor där och hitta istället några kompisar som tycker som dig. För jag gör det inte. Du kan försöka omvända någon annan istället. Skaffa dig ett liv.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0